Recunoaștem că am fost luați prin surprindere la fel ca și voi de această nebunie GLOBALĂ, DAR facem eforturi să ne adaptăm spre binele tuturor!
E clar că evenimentul vostru a fost afectat, nu atât din cauza virusului cât din cauza măsurilor de protecție luate. Unele sunt bune, altele absurde DAR lumea și viața merge înainte și amintirile trebuie păstrate pe hărtie! 🙂
De aceea dorim să vă informăm CĂ NE PASĂ DE VOI și evenimentele voastre, și mai jos sunt lucrurile la care noi ne-am gândit pentru toți cei care au apelat sau vor apela la serviciile noastre de tipărire fotografii instant la eveniment.
1. Ce oferim noi clienților noștri care deja au semnat un contract cu noi?
Vrem să vă oferim FLEXIBILITATE pentru reprogramarea evenimentului
Cum adică flexibilitate? Adică tuturor celor care au semnat un contract cu noi și au avut eveniment programat în martie, aprilie, mai, iunie, iulie… și nu l-au putut ține (și oricât vor fi anumite limitări impuse de legislația în viigoare), le oferim posibilitatea să-și reprogrameze evenimentul gratuit fără ca să piardă avansul dat pentru rezervarea datei.
În mod normal anularea sau schimbare datei duce la pierderea avansului dat. De ce? Pentru că în momentul în care tu ai rezervat să zicem data de 1 august, iar noi nu am luat alt eveniment pentru acea dată și tu îți reprogramezi evenimentul… noi nu am luat un alt posibil eveniment și pe langă asta nici evenimentul tău nu mai are loc…
Modificarea datei evenimentului se poate face de ori câte ori e nevoie, doar dacă legislația nu permite desfășurarea evenimentelor PRIVATE în data aleasă de voi.
Nu vrei pierde banii dați în avans. Avansul nu se pierde dacă reprogramezi
Avansul se RETURNEAZĂ pentru cei care își reprogramează evenimentul într-o dată calendaristica în care noi nu putem să oferim o cabină foto.
Facem tot ce putem ca să oferim funcționare în aer liber și pe terasele amenajate
Pentru că una din soluțiile propuse de sălile de eveniment este ținerea nunților în aer liber sau sub o terasă, suntem dispuși să funcționăm în aer liber, cu anumite condiții pe care trebuie să le împlinim pentru siguranța invitaților voștri și a echipamentului.
Am crescut DISPONIBILITATEA pentru REPROGRAMARE
În acest moment avem la dispozitia voastră 3 cabine foto care sunt pregătite să servească 3 evenimente diferite în aceeași dată calendaristică la aceleași ore. Șansele sunt destul de mari ca să putem să vă oferim cabina în data dorită de voi.
2. Ce oferim celor care semnează cu noi un contract nou în această perioadă?
Siguranța că avansul nu se pierde dacă evenimentul NU POATE AVEA LOC din cauza măsurilor impuse de autorități, și reprogramare GRATUITĂ a datei.
Poți cere oferta și face o rezervare la telefon 0752953578 sau pe pagina de contact
3. Ce măsuri de protecție și igienă luăm?
1. Cabina foto este acționată doar de către asistentul nostru
2. Accesorii igienizate și reigienizate constant în timpul evenimentului sau PROPS digitale (după caz)
3. Mască de protecție pentru personalul nostru
4. Distanță între cei care folosesc cabina foto… (dacă cineva se fotografiază, cei care așteaptă trebuie să respecte o distanță de aprox 2m)
4. Ce așteptăm?
Așteptăm și noi, la fel ca voi să ne putem bucura în continuare fără mască și fără limitări impuse. Suntem conștienți că acest virus este real și poate să ne afecteze, dar totuși suntem la fel de conștienți că nici un VIRUS nu a avut atât de multă RECLAMĂ… și multe din măsuri și limitări sunt zadarnice și cu alt scop decât protecția noastră.
Suntem alături de voi
Vă dorim tuturor celor care ați programat un eveniment anul acesta răbdare și putere să o duceți la capăt cu toate telefoanele și stresul în plus acumulat în această perioadă.
Vă asigurăm de tot suportul și înțelegerea nostră. De aceea chiar dacă în acest articol nu am descris situația voastră, suntem dispuși să găsim cea mai bună soluție pentru evenimentul vostru, contactați-ne fără ezitare.
Aici ai câteva motive pentru care să alegi CABINA FOTO TIMISOARA – SALUT PHOTOBOOTH
Iar aici poți afla ce spun cei care au ales deja serviciile noastre. Verificați review-urile noastre de pe google și facebook
Cu respect, David & echipa Salut Photobooth – Always the best choice
Ne poți contacta pe whatsapp la 0752953578 și pe instagram sau facebook