Dacă te-ai gândit: la ce oră să înceapă programul la cabină foto pentru nunta voastră sau cabina foto la botezul copilului, sigur te interesează aceste informații pe care vrem să vi le oferim cu multă bucurie.
Cabina Foto Timișoara – SalutPhotobooth și-a început activitatea în aprilie 2017, de atunci până astăzi am avut peste 150 de evenimente (nunți, botezuri, aniversări, conferințe, petreceri de crăciun, aniversări firme și evenimente corporate) din care am putut vedea și învăța și noi la rândul nostru ce este mai bine pentru fiecare eveniment, inclusiv ora de start potrivită.
De obicei clienții ne spun așa: „dacă se poate vrem cabina foto să înceapă mai târziu”, după dansul mirilor de exemplu. Nimic mai greșit de atât…
Dansul mirilor are rolul de a da startul petrecerii în sine cu dans și voie bună… ce sens ar avea să defocalizezi atenția de pe dans pe cabină sau invers?
Cabina foto trebuie să înceapă la 30 minute după servirea aperitivului sau maxim 1h în cazul în care invitații se strâng mai greu.
De ce să începem la 30-60 minute după aperivit? Simplu, pentru că e cel mai bun moment ca gheața să fie spartă!
Pentru că SalutPhotobooth are menirea să dea startul distracției la nunta voastră… cabina foto sparge gheața și aduce oamenii împreună, vedem asta în fiecare final de săptămână la nunțile/evenimentele la care participăm.
Prietenii vechi sau membrii familiei care nu s-au mai văzut de mult, au timp să-și creeze o amintire împreună, înainte ca să treacă la pașii urmatori ai petrecerii.
Dacă mai vrei totuși un motiv pentru care să dai drumul la cabina foto la începutul evenimentului, este pentru că oamenii o văd acolo GATA de ACȚIUNE și vin spre noi să-și facă poze iar noi suntem puși în situația de a-i refuza… și a-i chema mai târziu.
Sunt care se întorc (cei tineri) și cei mai mulți odată refuzați (părinții, mătușile…) se repornesc mai greu sau nu mai vin.
DAR DACĂ și noi și voi ne dorim ca oamenii să se simtă bine și să-și creeze amintiri împreună, atunci de ce să nu o facem așa cum trebuie, când trebuie? 🙂
Pentru toți clienții care ne aleg, noi facem posibil să fim gata cu montajul înainte ca primul invitat să ajungă la restaurant.
DE CE? Pentru ca impactul să fie unul în întregime al unei nunți bine puse la punct, fără cabluri trase și probe care se fac cu invitații ajunși în sală.
Orele de așteptare la Salut Photobooth ne-am străduit până acum să le taxăm cu exact 0 lei…(chiar dacă este un efort) și chiar dacă de multe ori pentru echipă asta înseamnă timp dublu la muncă. 😉
Deci, cu tot dragul și respectul pentru voi și invitații dvs. ascultați-ne sfatul din inimă și porniți cabina foto cât mai repede posibil, creați fotografii instant și amintiri magnetice NELIMITAT pe tot parcursul evenimentului fără nici o limitare.
La ce oră să înceapă programul? NU ȘTIU, hai să vorbim! 🙂
Totuși, pentru că fiecare eveniment este unic în felul lui, noi suntem deschiși să facem ce se poate mai bine ca totul să fie perfect, sau cât mai aproape de perfecțiune, haideți să ne auzim la un telefon pentru OFERTA SALUTPHOTOBOOTH și toate discuțiile legate de ora de start, designul fotografiilor și locația evenimentului și extraoptiunile pe care vi le punem la dispoziție.
Succes în toate detaliile organizării evenimentului vostru prețios!
Cu mult respect, echipa SalutPhotobooth
Verifică pe facebook și pe google ce spun cei care au ales serviciile noastre despre experiența noastră împreună.
P.S. poți să completezi formularul pentru ofertă sau ne poți suna direct pe această pagină