Nuntă în pandemie – dezastru sau alegere potrivită?

Astăzi ne propunem să dezbatem cu voi dacă nunta în pandemie este un dezastru sau o alegere potrivită? Dacă citești acest articol afli ce câștigi dacă organizezi o nuntă acum, sau ce pierzi dacă amâni data evenimentului tău.

Cu siguranță toți cei care și-au propus să-și facă nunta în vara lui 2020, în România sau oriunde în lume, au fost afectați direct de efectele acestui virus și de restricțiile impuse de autorități, la fel și toți cei care trăiesc dintr-un business legat direct de domeniul evenimentelor.

Astăzi ne propunem să vă dăm o idee genială tuturor mirilor, despre CUM SĂ ORGANIZEZI O NUNTĂ SUPERBĂ ÎN PANDEMIE!

Nunțile cu care noi ne-am obișnuit au fost de aprox 200 de persoane, iar pentru cei mai curajoși 3/400.

Cu siguranță acest lucru se va întâmpla doar în cazuri excepționale și foarte rar, în viitorul apropiat.

Să ne întoarcem la NUNTA NOASTRĂ ÎN PANDEMIE care este posibilă dacă “riști” și te rogi pentru VREME FAVORABILĂ!

Nu ne place să o lungim, așa că propunerea noastră pentru voi este o nuntă împărțită în două părți. Cum vine asta? SIMPLU!

Organizezi într-o singură zi două recepții, prima parte o organizezi cu familia, cei mai apropiați fără de care nu e nuntă, iar partea a doua o organizezi cu prietenii, colegii de muncă, și alte obligații.

Cum e posibil să faci așa ceva? Este foarte posibil iar succesul este garantat dacă vine vorba de distracție.

Vă garantăm că toți furnizorii (fotografii, cameramanii, cabina foto, muzică, flori, makeup, MC și mai ales RESTAURANT) vor fi deschiși să fie parte la un astfel de eveniment.
Nimeni nu are de pierdut nimic și toți cei implicați vor câștiga!

Invitații sunt și ei la rândul lor foarte deschiși la noutățile lui 2020 în domeniul nunților.

Chiar dacă în 2019, nimeni nu se gândea la așa ceva, pe viitor ar putea deveni un NORMAL.

 

Ce câștigi dacă organizezi o astfel de nuntă în pandemie?

– Număr mai mare de invitați = bani mai mulți la finalul nunții
– “Două nunți” la preț de una singură. Nici un furnizor înainte de 2020 nu accepta ca tu să faci două evenimente și el să taxeze la fel.
– Un timp prețios și intim cu familia, în prima parte a nunții
– Distracție maximă cu prietenii (tineretul) în partea a doua a nunții
– Invitați care doresc să participe la nunta ta și încă mai au ceva bani 🙂

Ce pierzi dacă nu faci nunta în 2020 sau la ce te expui dacă o amâni pentru 2021?

– pierzi probabil avansurile date sau dai alte avansuri pentru rezervări în 2021
– pierzi probabil ”Luna de miere” rezervată (pe care probabil nu ți-o mai permiți)
– Moda rochiei de mireasă nu v-a mai fi la fel în 2021
– Răbdarea, îți pierzi răbdarea să ajungi lângă alesul tău. Să te muți cu el, să cutreierați lumea împreună
– S-ar putea ca anul viitor să fie atât de multe evenimente încât șansele ca cei pe care vrei să îi inviți la nuntă să nu fie disponibili, fiind deja invitați într-o altă parte sau pur și simplu neavând finanțele necesare ca să participe la mai multe nunți într-o luna.
– etc.

Pentru cei sceptici avem o întrebare: Ce ne garantează că în 2021 nunțile vor fi NORMALE? Așa cum ne-am obișnuit noi în ultimii ani (before pandemie)

Ce zici? Nunta în pandemie este dezastru sau o alegere potrivită?

Sunt locații în Timișoara unde noi am participat la astfel de evenimente și ne-am propus să nu ținem ideea aceasta doar pentru noi.

Dacă organizezi o astfel de nuntă Cabina Foto Timișoara – Salut Photobooth abia așteaptă să fie alături de voi, să tipărească sute de fotografii INSTANT pentru voi și invitații voștri!

Foarte improtant!!! Amplasarea cabinei foto trebuie să se facă într-un loc umbrit (sub copaci sau în zona permanent umbrită a clădirii de evenimente) sau în lobby-ul restaurantului.
Asta pentru ca lumina să fie constantă și fotografiile voastre să arate cât mai frumos posibil!

Orarul ultimei nunți organizată în două părți a fost aproximativ așa:

Ora 11:00 Cununie Religioasa
Ora 12:00 Începerea recepției/Aperitiv
Ora 12:30 Start Photobooth
Ora 13:30 Poze cu invitații
Ora 16:10 tort
Ora 16:45 Finalizare eveniment partea 1
Ora 18:00 Start Receptie partea 2

etc. 🙂

Click pe PDF și vezi programul exact oferit de cei de la Wedding Masters Timișoara

Cu siguranță doar am atins la suprafață acest subiect al nunților organizate în două părți, dar așa cum știm, totul pleacă de la prima idee, mai apoi, lasați-vă pe mâna profesioniștilor. (mulțumim mirilor Ș & O și celor de la Wedding Masters pentru ne-au oferit acest program CLAR)

*pentru a avea o nuntă reușită, mirii trebuie să știe programul și să-l respecte cu strictețe împreună cu MC-ul evenimentului (Master of ceremony)

Suntem alături de voi

Vă dorim tuturor celor care ați programat un eveniment anul acesta răbdare și putere să o duceți la capăt cu toate telefoanele și stresul în plus acumulat în această perioadă.

Vă asigurăm de tot suportul și înțelegerea nostră. De aceea chiar dacă acest articol nu ajută pentru evenimentul tău, noi suntem dispuși să oferim FOTOGRAFII TIPARITE INSTANT pentru evenimentul vostru, în momentul în care îl veți programa, contactați-ne fără ezitare.

Aici ai câteva motive pentru care să alegi CABINA FOTO TIMISOARA – SALUT PHOTOBOOTH

Iar aici poți afla ce spun cei care au ales deja serviciile noastre. Verificați review-urile noastre de pe google și facebook

 

Cu respect, David & echipa Salut Photobooth – Always the best choice

Ne poți contacta pe whatsapp la 0752953578 și pe instagram sau facebook