Cauți o cabina foto în Timișoara pentru petrecerea de Craciun sau un Photobooth în Arad?

Îți spunem atât: SalutPhotobooth Timisoara cea mai bună alegere de Cabina Foto pentru petrecerea de Crăciun

De ce este important să aveți o cabină foto la petrecerea de Crăciun sau aniversarea firmei?

1. Pentru ca angajații voștri se vor simți respectați și băgați în seamă, într-un cuvânt răsfățați.

Cu toții știm că angajații care se simt prețuiți muncesc cu dăruire și nu vor să dezamăgească, de aceea cu o investiție de doar cateva sute de lei poți să crești productivitatea în firmă.

Vânzăriile vor bubui :)) abia veți mai face față contractelor noi.. 🙂 sau cel puțin așa ar fi de așteptat.

2. Pentru că este în TREND, oamenii o gustă din plin, o caută din priviri la orice eveniment.
Și voi stiți prea bine că nu e bine să rămâi în urmă!

3. Pentru că LOGO-ul brandului vostru va fi pe TOATE FRIGIDERELE!!!

 

Cabina Foto pentru Petrecerea de Crăciun?

Ai ajuns la locul potrivit, Cabina Foto Timișoara – Salutphotobooth este specializată pe evenimente corporate și evenimente private.

 

Hai sa-ți spunem ce pachet avem pentru cabina foto la petrecerea de crăciun

 

cabina-foto-craciun-polaroid-salutphotobooth

În primul rând îți propunem un format de excepție POLAROID!!! De ce? Pentru că este unic și super drăguț.
( Este un format pe care nu l-au întâlnit la toate nunțile din această vară…. DECI: E SPECIAL! )

În al doilea rând trebuie să ști că TIPARUL este NELIMITAT, odată ce ai ales un pachet, ți-ai luat grija de la alte costuri.

În al treilea rând accesoriile si propsurile vor scoate din petrecerea voastră distracție maximă.

Gândește cabina foto pentru petrecerea voastra ca un ICE BREAKER, nu îi lăsa să o aștepte prea mult, deschide cabina foto chiar la începutul petrecerii voastre de crăciun.

 

Scrie-ne în privat un mesaj în care să ne spui locația, data, ora de început a petrecerii voastre și numărul aproximativ de oamenii IAR noi vom reveni cu un mesaj/email în maxim câteva ore. TESTEAZĂ-NE!

Pentru petrecerile pănă la 50/60 de oameni îți recomandăm un pachetul nostru minim de 2h.
Pentru petrecerile de 50+ oameni un pachet de minim 3h.

Bineînțeles că tot ce e peste 3h… este MAXIM de binevenit.

Designul layoutului se poate personaliza IAR la cererea voastra putem avea si un fundal cu GREEN SCREEN ( asta înseamă că pe fundal veți putea avea CERBI, UNICORNI, CRĂCIUNIȚE ȘI MOȘI CRĂCIUNI :))… sau chiar pe CEO-ul firmei într-o ipostază FAVORABILĂ!! :)) *greenscreen = cost suplimentar

Designul poate să conțină logo-ul companiei dvs. iar în fundal să folosim un material textil de culoare ROȘIE (ca și în fotografia de mai jos). ASTA ESTE RECOMANDAREA NOASTRA 100%!

Cabina-Foto-Timisoara-photobooth-craciun-timisoara-2

Ce trebuie să ne asiguri tu?

1. 4/5mp pentru amplasare
2. o priză de 220v (testată)
3. o masă pentru accesoriile tematice

Verifică pe facebook și pe google ce spun cei care au ales serviciile noastre despre experiența noastră împreună.

ps. dacă îți dorești mai multe detalii despre oferta noastră și formatele de poze disponibile, scrie-ne un mesaj privat pe whatsapp 0752 953 578  sau email salutphotobooth@gmail.com