Bine ați venit pe website-ul salutphotobooth.ro, acest website este deținut și operat de către S.C. DSD MEDIA SOLUTION S.R.L. Vă rugăm să citiți cu atenție aceste informații înainte de a folosi sau comanda serviciile noastre. Prin utilizarea acestui site web, sunteți de acord cu respectarea acestor „Termeni și Condiții”.

1.Termeni și definiții

Salut Photobooth/Noi – S.C. DSD MEDIA SOLUTION S.R.L., persoana juridica de nationalitate română, cu sediul social în jud. Timiș, loc. Ghiroda, sat. Giarmata Vii, str. Lotus, nr. 4, sc. B, ap. 4, Cod 307160, având CUI nr. 42084899 și număr de ordine în registrul comerțului J35/28/2020 și următoarele date de contact: telefon 0752 953 578, adresa de e-mail: salutphotobooth@gmail.com, website salutphotobooth.ro.

website/site – înseamnă toate paginile de internet disponibile la adresa https://www.salutphotobooth.ro și subdomeniile acestei adrese.

vânzător – S.C. DSD MEDIA SOLUTION S.R.L.

cumpărător – orice persoana fizica cu vârsta de minim 18 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care intră în contact cu reprezentantul Salut Photobooth prin intermediul e-mail, Whatsapp sau telefonic, în vederea contractării serviciilor oferite de către Salut Photobooth.

utilizator – orice persoana fizica cu vârsta de minim 18 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică, care utilizează website-ul acceptând clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.

contract – reprezinta contractul la distanta incheiat între Vânzător și Cumpărator, fară prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

conținut – prin acest termen ne referim la următoarele:

  • toate informațiile disponibile pe website, inclusiv cele care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin intermediul unui echipament electronic.
  • conținutul oricărui e-mail trimis cumpărătorilor de către noi prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Salut Photobooth cumpărătorului, conform informațiilor de contactare specificate sau nu de către acesta;
  • informații referitoare la bunurile și/sau serviciile oferite de noi și/sau tarifele practicate într-o anumită perioadă;

termeni și condiții = politica cu privire la acești termeni și condiții.

2.Condiții pentru utilizarea site-ului

2.1. Utilizarea acestui website implică acceptarea și respectarea în totalitate a „Termenilor și condițiilor” cât și faptul că sunteți de acord în totalitate cu „Politica de confidențialitate”. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu continuați utilizarea website-ului salutphotobooth.ro.

2.2. Site-ul poate fi utilizat doar pentru vizionare, cerere oferă, vizualizare servicii, pentru evaluarea și pentru recomandarea serviciilor noastre. Site-ul nostru nu poate fi utilizat pentru a se face vreo plată ilegală, frauduloasă, pentru a se posta sau transmite vreun material cu conținut defăimător, amenințător, obscen, indecent, instigator și altele asemenea. Ne rezervăm dreptul de a nu permite postarea și/sau de a șterge imediat și fără vreo notificare prealabilă orice comentariu de pe site care conține un limbaj nepotrivit, erori grave de scriere sau care ar putea să ne aducă un prejudiciu de imagine și/sau să ne creeze o stare de disconfort, nouă sau clienților și vizitatorilor. Sunteți pe deplin responsabil pentru orice operațiune și/sau plată efectuată din cont prin utilizarea site-ului.

2.3. Nu putem garanta utilizarea discontinuă și neîntreruptă a site-ului. Este posibil să intervină erori, defecte, viruși sau alte comportamente dăunătoare pe site sau pe servere care să îl facă indisponibil. Vom lua toate măsurile pentru a limita și pentru a înlătura asemenea evenimente neplăcute în cel mai scurt timp posibil. Nu aveți dreptul să interveniți în operarea site-ului nostru și nici să luați vreo măsură de intervenție asupra echipamentului nostru informatic, indiferent de motiv și indiferent de rezultatul obținut.

2.3. Ne rezervăm dreptul de a desființa site-ul fără o notificare prealabilă a utilizatorilor.

3.Documente contractuale

3.1. Prin cererea unei oferte prin intermediul website-ului/whatsapp/telefonic/e-mail sau alte mijloace de comunicare la distanță, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, telefonic, whatsapp) prin care vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

3.2. Contractarea serviciilor oferite de noi se realizează prin parcurgerea următorilor pași:

  1. cererea unei oferte de preț pentru serviciile dorite, prin intermediul unuia dintre mijloacele de comunicare: website, whatsapp, e-mail, telefon sau altor mijloace de comunicare social media;
  2. în urma cererii ofertei, reprezentantul Salut Photobooth transmite cumpărătorului oferta de preț;
  3. cumpărătorul alege serviciul dorit în funcție de prețurile prezentate în oferta transmisă de către reprezentant;
  4. cumpărătorul oferă reprezentantului Salut Photobooth datele necesare pentru emiterea contractului de prestări servicii pentru serviciul ales de către cumpărător;
  5. după întocmirea contractului de prestare servicii, acesta este trimis către cumpărător pe adresa de e-mail specificată în contract pentru a fi citit, validat și semnat;

3.3. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta, inclusiv prin intermediul unuia dintre mijloacele de comunicare: website, whatsapp, e-mail, telefon sau altor mijloace de comunicare social media menționate din website. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

3.4. Toate tarifele aferente serviciilor oferite de Salut Photobooth se oferă fiecărui Cumpărător în parte prin solicitarea unei oferte de preț.

3.5. Contractul se consideră a fi îndeplinit în momentul în care au fost prestate toate serviciile contractate.

4.Plată și facturare

4.1. În contractul de prestări servicii încheiat între Cumpărător și Vânzător, toate plățile sunt exprimate atât în euro (EUR) cât și în lei (RON) în baza ratei de schimb la vanzare indicate și publicată de Banca Națională a României la data întocmirii contractului de prestări servicii

4.2. Plățile se efectuează în lei (RON) în baza ratei de schimb la vanzare indicate și publicată de Banca Națională a României la data întocmirii contractului de prestări servicii.

4.3. Prețul nu conțin TVA, S.C. DSD MEDIA SOLUTION S.R.L. nu este plătitoare de TVA;

4.4. Vânzător va emite către Cumpărător facturi pentru serviciile prestate conform contractului de prestări servicii, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislației în vigoare.

4.5. Pentru confirmarea fermă a contractării serviciilor, Cumpărătorul are obligația de a plăti o factură de tip avans de plată, emisă de către Vânzător, a cărei valoare este specificată în contractul de prestări servicii.

4.6. După ce serviciile contractate au fost prestate complet de către Salut Photobooth, în conformitate cu contractul de prestări servicii, acesta va emite către cumpărător ultima factură pentru plata serviciilor contractate.

4.7. Plata se poate face prin oricare dintre următoarele modalități:

  1. Online, cu cardul, prin intermediul butonului de plată aflat pe facturile digitale emise prin intermediul platformei Smartbill (S.C. Intelligent IT S.R.L.), plată efectuată prin intermediul procesatorului de plăți Netopia Payments (NETOPIA FINANCIAL SERVICES S.R.L.), urmând pașii de plată și instrucțiunile de plată oferite cu ocazia efectuării plății.
  2. Transfer bancar în contul Salut Photobooth, deschis la Banca Transilvania, RO92BTRLRONCRT0535583501.

4.8. Nu suntem responsabili pentru procesarea în mod eronat a plății. Nu suntem responsabili pentru erorile înregistrate prin intermediul sistemului de plată, inclusiv, dar fără a se limita la pierderile pe care le-ați suferi utilizând sistemul de plată cu cardul.

4.9. Plata prin modalitatea (A), online, cu cardul, prin intermediul butonului de plată aflat pe factura trimisă de către Vânzător în format digital, nu se efectuează prin intermediul website-ului nostru ci prin intermediul celor două platforme menționate anterior.

4.10. Datele cardului de plata ale Cumpărătorului nu vor fi accesibile pentru Salut Photobooth și nici nu vor fi stocate de către de noi, ci de către procesatorul de plăți menționat anterior, entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

4.11. Pentru a vă informa cu privire la politica de confidențialitate a acestor operatori puteți accesa următoarea legătură pentru Netopia Payments: https://netopia-payments.com/politica-de-confidentialitate/, respectiv următorul link pentru Smartbill: https://www.smartbill.ro/politica-de-confidentialitate.

5.Livrarea serviciilor

5.1. Livrarea serviciilor se face pe baza contractului de prestări servicii încheiat între Cumpărător și Vânzător.

5.2. Serviciile sunt prestate de către Salut Photobooth în locația și începând cu ora menționate de către Cumpărător în contractul de prestări servicii.

6.Anulare și restituirea plăților

6.1. Procesul de contractare al serviciilor poate fi oricând anulat, în mod gratuit, înainte de plata avansului.

6.2. După ce avansul a fost plătit de către Cumpărător, conform contractului de prestări servicii, orice anulare presupune pierderea avansului de către Cumpărător. Avansul plătit nu se restituie ANULAREA sau RENUNȚAREA la serviciile contractate duce la pierderea completă a avansului.

6.4. În cazul unor restricții impuse de legislație, COVID 19, avansul nu se va pierde, Cumpărătorul având dreptul gratuit să reprogrameze serviciile contractate la o altă dată disponibilă atât pentru Cumpărător cât și pentru Salut Photobooth.

6.5. În cazul în care legislația impune norme pe care Salut Photobooth nu le poate îndeplini, Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula serviciile contractate, în acest caz, avansul plătit de către Cumpărător se restituie integral către acesta.

  1. În acest caz Salut Photobooth are obligația de a notifica în scris Cumpărătorul;
  2. Pentru restituirea avansului în termenii menționați anterior, Cumpărătorul are obligația de a oferi Vânzătorului datele contului bancar unde acesta poate vira avansul;
  3. În cazul în care Cumpărătorul nu oferă datele necesare restituirii avansului în termen de maxim 30 de zile, Vânzătărul își rezervă dreptul de a nu mai restitui avansul către Cumpărător.

6.6. Serviciile contractate prin contractul de prestări servicii încheiat între Cumpărător și Vânzător pot fi anulate în termen de minim 30 de zile, înainte de data la care va avea loc evenimentul stipulat în contract. În acest caz Cumpărătorul pierde doar avansul plătit.

6.7. Dacă serviciile contractate prin contractul de prestări servicii încheiat între Cumpărător și Vânzător sunt anulate cu mai puțin de 30 de zile, înainte de data la care va avea loc evenimentul stipulat în contract, Cumpărătorul pierde avansul plătit inițial și are obligația de a plăti 50% din valoarea serviciilor contractate, conform contractului de prestări servicii.

7.Răspundere și Limitări

7.1. Prin accesarea website-ului și utilizarea website-ului acceptați în mod expres și neechivoc Termenii și condițiile site-ului în ultima sa versiune comunicată în cadrul site-ului. Utilizarea conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor website-ului. Sunteți responsabil pentru verificarea versiunii finale a Termenilor și Condițiilor ori de câte ori utilizați site-ul.

7.2. Salut Photobooth nu își asumă răspunderea pentru niciun fel de pierdere (materială, financiară, de date sau informații) care poate sa apară direct sau indirect din cauza informațiilor incluse pe website sau a nefuncționării sau funcționării necorespunzătoare a acestui site.

7.3. Nu putem fi responsabili pentru daune aduse dispozitivului dumneavoastră sau viruși care ar putea să vă infecteze dispozitivul sau alt echipament ca urmare a accesării, utilizării de către dumneavoastră sau navigării pe site-ul nostru sau descărcarea de către dumneavoastră a vreunui conținut, informație, materiale, date, text, imagini, video sau audio de pe site-ul nostru.

7.4. Nu suntem responsabili pentru orice prejudiciu, pierdere, revendicare, daune indirecte, incidente sau de consecință de orice tip, care decurge din sau are în vreun fel legătură cu orice utilizare a site-ului nostru sau a conținutului, datelor, materialelor sau informațiilor găsite în acesta, cu orice neîndeplinire sau întârziere (inclusiv fără limitare utilizarea sau incapacitatea de a utiliza orice componentă a acestui site), sau executarea sau neexecutarea de către noi chiar dacă am fost avizați de posibilitatea de daune aduse acestor părți sau oricărei alte părți.

7.5. Această exonerare de răspundere se aplică oricăror daune sau prejudicii cauzate de orice lipsă a performanței, eroare, omisiune, întrerupere, eliminare, defect, întârziere în operare sau transmisie, virus de calculator, defecțiune a liniei de comunicare, furt sau distrugere sau acces neautorizat la, modificarea, sau utilizarea înregistrării, fie pentru încălcarea contractului, comportament dăunător, neglijență, sau în baza oricărei cauze de acțiune.

8.Reclamații

8.1. Suntem conștienți de necesitatea respectării formalităților și a regulilor privind eventualele nemulțumiri legate de accesarea sau utilizarea website-ului nostru, solicitarea ofertelor noastre sau orice alte aspecte legate de serviciile noastre. Vă rugăm să rețineți că orice nemulțumire va fi primită și înregistrată cu atenție pe adresa: salutphotobooth@gmail.com.

8.2. Nemulțumirea dvs. va fi înregistrată și veți primi un răspuns din partea noastră la adresa de e-mail menționată în e-mail-ul trimis către noi, în termen de cel mult 48 ore, raportate la o zi lucrătoare.

9.Proprietate intelectuală

9.1. Toate materialele și conținutul prezentate pe website-ul nostru, inclusiv, dar fără a se limita la texte, imagini, videoclipuri, grafică, logo-uri și alte tipuri de conținut, reprezintă proprietatea noastră intelectuală și sunt protejate de drepturile de autor.

9.2. Orice utilizare neautorizată a acestor materiale și conținut, inclusiv copierea, modificarea, distribuirea sau republicarea lor în orice formă, fără consimțământul nostru scris prealabil, este strict interzisă și poate atrage răspunderea legală conform legilor în vigoare.

9.2. Pentru utilizarea conținutul nostru într-un anume mod, vă rugăm să ne contactați pentru a obține acordul nostru scris.

10.Prelucrarea datelor cu caracter personal

10.1. Modul în care prelucrăm datele cu caracter personal este descrisă și detaliată în „Politica de Confidențialitate”, care face parte din acești „Termeni și Condiții”.

10.2. Vă rugăm să citiți cu atenție „Politica de Confidențialitate” accesând link-ul: https://salutphotobooth.ro/politica-de-confidenialitate/.

10.3. Prin acceptarea acestor „Termeni și Condiții” acceptați și sunteți de acord cu modul de prelucrare al datelor cu caracter personal descris în „Politica de Confidențialitate” enunțată anterior.

10.4. Salut Photobooth își rezervă dreptul de a aduce orice modificări acestei politici de confidențialitate, parte din „Termenii și Condiții”, fără o notificare a utilizatorilor.

11.Politica de cookies

11.1. „Politică de cookies” utilizată pe acest websiute este descrisă și detaliată în „Politica de cookies”, care face parte din acești „Termeni și Condiții”, care poate fi regăsită accesând link-ul: https://salutphotobooth.ro/politica-de-cookies/.

11.2. Salut Photobooth își rezervă dreptul de a aduce orice modificări acestei politici de cookies, parte din „Termenii și Condiții”, fără o notificare a utilizatorilor.

11.3. Prin acceptarea acestor „Termeni și Condiții” acceptați și sunteți de acord cu „Politica de cookies” utilizată pe acest website.

12.Dispoziții finale

12.1. Termenii și condițiile prezentate sunt guvernate de legile în vigoare în România, Salut Photobooth fiind o companie înregistrată în România. În cazul unor eventuale litigii, acestea vor fi soluționate prin intermediul instanțelor competente din România, de la sediul societății noastre.

12.2. Acești termeni și condiții pot suferi modificări în timp, rezervându-ne dreptul de a face orice modificări fără o notificare prealabilă.

12.3. Menționăm că ne rezervăm dreptul de a face modificări, suspenda sau întrerupe oricare dintre serviciile sau funcțiile website-ului fără notificare prealabilă.

12.4. Dacă aveți întrebări cu privire la termenii și condițiile de utilizare a website-ului nostru, ne puteți contacta la adresa salutphotobooth@gmail.com.